Fitoncidai - mikrobų žudikai (1)

Nebūtina klausti, kodėl sveika ir naudinga valgyti vaisius ir daržoves – net mažas vaikas atsakys, kad juos valgyti sveika, o mamos ir tėčiai patikslins, kad jie – vitaminų, mineralų, skaidulų ir kitų medžiagų šaltinis.

Natūralūs vitaminai visai šeimai (1)

Rudeniui įpusėjus, vitaminų poreikis padidėja. Pirmiausia peršalimo ligų profilaktikai ir imuniteto stiprinimui, kartais - organizmo stiprinimui pasveikus po įvairiausių ligų.

Chlorofilas – ką žinoti būtina (1)

Ką atsakytumėte, jei paklaustume, kuo naudingi augalai? Dauguma neabejotinai įvertintų jų grožį, gebėjimą bet kokiai aplinkai suteikti jaukumo.

Saulės ir šviesos vitaminas

Paklauskite bet kurios, kūdikio vežimėlį stumiančios, mamos, kuo svarbus vitaminas D, ir ji nė nemirktelėjusi atsakys, jog tai rachito išvengti padedantis vitaminas, būtinas augančiam organizmui.

Sulčių gaminimo ir vartojimo patarimai (1)

Daržovių ir vaisių sultys - lengviausiai įsisavinamas mūsų organizmui būtinų medžiagų šaltinis, tik gerti jas reikia šviežias, natūralias ir be konservantų.

Naujausi straipsniai

Kriaušė – gardus, gaivus, sultingas desertinis vaisius rudenop nunokstantis beveik kiekviename sode. Kriaušes mes valgome šviežias, džiovintas, marinuotas, konservuotas. plačiau>
Obuolių pyragas - ypatingų produktų ir daug šeimininkės laiko neatimantis gardumynas, kurį galima valgyti šiltą ir atvėsusį. plačiau>
Apie ką pirmiausia pagalvotumėte paminėjus bulves? Neapsirikome – apie įprastus ir mėgstamus bulvių patiekalus: cepelinus, plokštainį, blynus ir vėdarus. plačiau>
Morkose randama cukrų, baltymų, ląstelienos, eterinių ir riebiųjų aliejų, azotinių medžiagų, fermentų, vitaminų (C, E, K, B grupės, pantoteno rūgšties, daug provitamino A), mineralų (kalio, geležies, fosforo, jodo, vario, kobalto). plačiau>
Pasitaiko tokių metų kaip šie, kai grybų prisirenka visi: ir prisiekę grybautojai, ir atsitiktiniai mėgėjai. plačiau>

Naujausios forumo žinutės